Péče o zákazníky a zákaznický servis
Vysoce profesionální zákaznický servis hraje důležitou roli v dlouhodobém úspěchu společnosti. Zákazníci vnímají tento servis jako přidanou hodnotu, která je jedním z hlavních faktorů, podle kterého se rozhodují při výběru výrobku nebo služby.
Proveon pokrývá široké spektrum zákaznických procesů a činností, které jsou podporovány motivovaným a výborně proškoleným personálem orientovaným na zákazníka. Úspory nákladů, zvýšení flexibility a stabilní vysokou kvalitu servisu jsme schopni zajistit pomocí kvalitní technologické základny a propracovanému systému řízení kvality procesů a komunikace.
Náš vysoký standard poskytování zákaznického servisu se promítá do všech oblastí našeho působení:
Příjem a vyřizování objednávek (Order Tracking)
Technická podpora zákazníků (Help Desk)
Organizace servisu
Reklamační management
Administrativní činnost (Back Office)
Komplexní management pohledávek vůči zákazníkům
Zpracování dat klientů a správa databází
Chcete zajistit vyšší spokojenost a loajalitu Vašich zákazníků?