Něco málo o naší firmě
Při efektivním řízení mohou být zákaznická centra nejenom podporou a nadstavbou prodeje, ale i velmi účinným nástrojem pro budování loajality zákazníků a profitabilní rozvoj zákaznického kmene.
Základní strategií Proveonu je vytvářet pro naše klienty a jejich zákazníky přesvědčivou přidanou hodnotu prostřednictvím služeb v nejvyšší kvalitě.
Díky našim zkušenostem a specializaci na zákaznické procesy, řízení a rozvoj zákaznických center dokážeme pro naše klienty navrhnout a precizně realizovat ucelená efektivní řešení, která jim pomohou:
Zvýšit kvalitu zákaznických služeb a tím zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků
Systematicky rozvíjet a rozšiřovat zákaznický kmen a zvýšit jeho profitabilitu
Ušetřit náklady na poskytování zákaznických služeb pomocí outsourcingu a zlepšením efektivity procesů
Lépe využít potenciál interního zákaznického centra, zefektivnit jeho provoz a zvýšit jeho flexibilitu
Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, které nám umožňují proniknout do jejich specifických služeb a potřeb jejich zákazníků. Klientům naopak poskytují prostor pro implementaci know-how, které do vzájemné spolupráce přinášíme.
Profil firmy
Na trhu telemarketingu působíme již od roku 2006
Klíčovým předpokladem pro poskytování vysoké kvality zákaznických služeb jsou odborně certifikovaní a motivovaní lidé. V Proveonu se zaměřujeme na systematické vzdělávání našich operátorů, které je zabezpečeno externími lektory i interními odborníky s bohatými zkušenostmi se školením a provozem zákaznických call center. Každý operátor musí splňovat vysoké komunikační standardy a prokázat detailní znalost nabízených produktů a služeb.
Naše společnost získala na základě Žádosti o finanční podporu finanční prostředky EU na realizaci vzdělávacího projektu, který nese název
INTERNÍ AKADEMIE PROVEON II.