Máte otázky? Zavolejte naší personalistce. Ráda vám se vším poradí!

Firemní kultura

Proveon není jen práce

Milujeme práci s nadšenými lidmi, kteří chtějí zkoušet nové věci, nebojí se výzev a mají pozitivní vztah k práci.
Podporujeme každého, kdo se chce zlepšovat. Uvědomujeme si, že úspěch jednotlivce je úspěchem celé naší firmy. Proto dáváme prostor pro osobní a kariérní růst.
Jsme mladý kolektiv a rádi se spolu bavíme i v neformálním prostředí. Pořádáme soutěže, letní a vánoční párty, chodíme společně do kina nebo na pivo. Přidáte se?

Proč pracovat u nás?

Podporujeme každého, kdo se chce zlepšovat. Uvědomujeme si, že úspěch jednotlivce je úspěchem celé firmy. Proto dáváme prostor pro osobní a kariérní růst.
Férová výplata a bonusy
Záleží jen na vás, kolik si měsíčně vyděláte. Máme přehledný systém odměn a věříme na rovné šance.
Bezva kolektiv
Ve volném čase se potkáváme nejen jako kolegové, ale i přátelé. U nás máte jistotu, že pracujete s lidmi, kteří vás podrží.
Flexibilní pracovní doba
Domluvíte si směny podle potřeby tak, abyste stíhali školu, měli čas na rodinu nebo více volna.

Mýty o práci v call centru

Láká vás flexibilní pracovní doba s nadprůměrnou mzdou, ale děsí vás představa „vnucování nevýhodných produktů” klientům? Přečtěte si, jak to u nás doopravdy chodí.
01. Call centrum = otravování lidí
Operátoři mohou pracovat buď na aktivních, či pasivních linkách. V případě aktivních linek zaměstnanec volaným něco nabízí, případně provádí průzkumy veřejného mínění. Zatímco na pasivní linky volají lidé sami, aby se s někým poradili. Tato linka zahrnuje komplexní péči o klienty a pomoc při řešení jejich problémů nebo otázek. Práce v call centru tedy není jen o nabízení produktů, ale i o pomoci lidem.
02. Telemarketing je stereotypní práce
Nabídka produktů se mění jen čas od času, zato samotný telemarketing je jiný pokaždé. Komunikujete totiž s lidmi a ti nebývají stejní. Každý hovor bude probíhat trochu odlišně, proto se tato práce mezi nudné a stereotypní rozhodně neřadí.
03. Nabízené produkty jsou nevýhodné pro zákazníky
Pro každého je výhodné něco jiného, proto je potřeba najít takového zákazníka, který vaši nabídku ocení. V Proveonu nabízíme renomované produkty. Nemusíte se tedy bát vnucování nevýhodných služeb.
04. Tlak nadřízených kvůli výsledkům
Nadřízení dělají vše proto, aby se operátorům dařilo. Své zaměstnance motivují, snaží se navodit příjemné pracovní prostředí a pořádají teambuildingy pro utužení kolektivu. Výsledky jsou samozřejmě důležité, ale pokud se operátoři snaží a postupují podle naučených procesů, žádný nátlak od vedení by pociťovat neměli.
3
Pobočky
17
let na trhu
170 +
zaměstnanců

Co o nás říkají zaměstnanci?

Ondra
Ondra

Práce v Proveonu se dá lehce skloubit s vysokoškolským studiem a plánování směn je bezproblémové – vše si můžu přizpůsobit podle svých možností. Zároveň nás práce nutí se neustále zlepšovat a posouvat dál. Práci v Proveonu mohu všem doporučit.

Petra
Petra

Dlouho jsem hledala práci, která mě bude naplňovat. Našla jsem ji zde. Pracovní dobu si upravuji podle potřeby a pro mě jako mámu je to skvělá práce. Kolektiv je skvělý a navzájem si pomáháme.

Najděte práci podle vašich představ.

Brigáda. Flexibilní úvazek. HPP.